Hayatımın Hatası!

20:30

nucky thamson
temsili ben

Hayatımın hatasını 14 yaşında askeri lise sınavlarına girmeyerek yaptım. Bu benim idealimdi. Asker olmalıydım,bu isteği,şartları ve öz güveni kendimde görüyordum. Ancak aile bireylerimin yatılı bir okulda yapamayacağımı düşünmesi sonucu istemeyerek de olsa bu idealimden vazgeçmek zorunda kaldım. Hayatın sendeki anlamı yaşadığın tecrübelerden ibarettir.


Benim için hayat tercihlerdir. Yaptığın tercihlerin sonucuna öyle ya da böyle iyi veya kötü katlanmak zorunda kalırsın. Ders çıkarırsın. Bu da tecrübedir. Şu an İşletme eğitimi görmekteyim. Benim yatılı bir okulda yapamayacağımı, özlem çekeceğimi düşünen ailemle aramda 797 Km, 10 saat 37 dakika kadar mesafe var. Oğulları kilometrelerce uzakta ayaklarının üzerinde durabiliyormuş demek ki.

Bu hayatta ne olacağı belli olmaz, her şey değişebilir, koşullar,yer,zaman ancak sabit kalması gereken tek şey olgunlaşmasını sürdüren hedeflerindir. Vazgeçmek başarısızlıktır. Başarısızlık huzursuzluktur. Huzursuzluk, İçinde büyüyüp gelişen seni ve ruhunu,azmini ayakta tutan şeylerin uçup gitmesi, yerine derin bir keşkenin miras kalmasıdır.

Şartlar ve önüne gelen tercih de bulunmak zorunda olduğun şıkların sayısı ne kadar az sayıda olursa olsun. Sen keşke dememek için, azimle uğraş vereceğin,kendini ileride görmek istediğin noktaya götürecek şıkkı seçeceksin. Yaşayacağın hayatta yatağından bir tutkuyla uyanmak istiyorsan, yarına dört kolla sarılmak istiyorsan, tecrübeyi sadece senin seçtiğin yolda yaşamak istiyorsan ne olursa olsun bunu yapmak zorundasın. Ben yapamadım. Sen yap!

Bunları da Keşfetmelisin!

2 yorum

  1. Kardeşim kimin böyle keskeleri yok ki. Ben hala o keskeler icin yaniyorum.

    YanıtlaSil