İstanbul'a Gidiyorum Otobüsler Dolu

04:43

Vize,Final,Bütler derken yarı yılı tamamladım sonunda. Ailemin yanına İstanbul'a gitmenin zamanı geldi. Özledim doğrusu. İstanbul'u özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama özledim işte. Ancak şöyle bir proplemimiz var. Otobüslerde yer yok. Pazartesine kadar.

Ben aileme sürpriz olsun diye Pazartesi İstanbul'da olacağımı söyledim. Aslında Cuma binip, cumartesi İstanbul'da olacağım. Ancak otobüslerde yer bulamıyorum. Bir tane boş koltuk buldum o da bayan yanı olduğu için bileti bana satmıyorlar. 14 numaralı koltuk  metro turizm.

Diyelim ki yanımda erkek gay çıktı o zaman ne yapacağız arkadaş ? Bana bayan yanı koltuğu kiralamayan zihniyet bunu hiç düşündü mü ? ( ahahah .) Neyse bu tip deli sorular aklıma gelmiyor değil. Bu akşam otogara gidip metro standından boş koltuk olup olmadığını soracağım. Eğer iptal edilen bir bilet varsa eğer keş para ödeyip bileti alacağım. Telefonda olmaz bu işler. 

Bunları da Keşfetmelisin!

0 yorum