Kullandığım Telefonlar (Mim)

01:00

telefon bildigin telefon be.

İlk Telefon: Efsane Nokıa 3310

Nokia'nın para ettiği günlerde ikinci el bir 3310 almıştılar bana. Yılan oyununda rekor denemelerimle tuşlarının üstündeki yazıları çok eskitmiştim. Şarjı olsun,yere düşsse dahi çok dayanıklı bir telefondu. Sonra adı cinayet aletine çıktı.

İkinci Telefon: Nokıa 1100

İkinci telefonum nokıa 1100 idi. Nokia'nın tasarımını beğendiğim telefonlarından bir tanesiydi. Ele güzel yapışıyordu. 3 ay kadar kullandım.

Üçüncü Telefon: Nokia 6600

Eskilerin İphonesi. Parası tuzluydu amma ve lakin özellikleriyle,tuşlarıyla yüklenebilir uygulama ve oyunlarıyla 10 numara 5 yıldız telefondu. Çok sağlam telefondu. Ancak ben 3 kere bozdum. 3 kere 6600 sahibi oldum. İkisini parçaladım 1 tanesini sattım.

Dördüncü Telefonum: Samsung E250

Bir zamanların moda telefonu Samsung E250. Evet bende kullandım o telefonu. İlk kez bu telefonla internete gimiştim. Acayip değişik bir şeydi. Kızaklı telefon diyorlardı. Telefonla müzik dinlemek nedir bu telefonla tattım.

Fetret Dönemi: 7 yıl Telefon Kullanmadım.

Lazım olmuyor diye keskin bir karar alarak telefon kullanmamaya karar verdim. Sonra ailemin baskısıyla tekrar telefon kullanmaya başladım.

Son Nokia Bükücü: Nokia C3

Nokia'nın klavyeli telefonu. Mesajlaşmak ve internette takılmak hoştu doğrusu. 1 yıl kadar kullandım. Sonra onuda bozdum kapağını bükmüş telefonu hurdaya çıkartmıştım. Sonra sattım.

Android bir harika Dostum!

İlk android telefonumu 2014 yılın da aldım. Şu an Samsun Win ( Duos) çift hatlı android telefonu kullanıyorum. Telefondan çok memnunum. Hızlı ve sorunsuz. Bir kere garantiye gitti ekranı patlamıştı; düşürmüştüm. Telefonumu değiştirmeyi 1 yıl kadar daha düşünmüyorum. Bakalım belki İphone alırım.


/beni mimleyen konusanadamlar'a teşekkür ederim. Kimi mimlesem diye düşünüyorum.Buldum! İlk aklıma gelenleri mimledim. Hadi bakalım!

+Cem Baki Blog  +Selahattin Barışkan +cem kazan +sally ciguly +Yücel Toluyağ (CraL) +Kerim Potuk +Emrah Ozdemir +evde yazar +Kızlı Erkekli Kedili

Bunları da Keşfetmelisin!

4 yorum

  1. Merhaba, mim için çok teşekkür ederim. Çok benzer bir yazıyı daha önce yazmıştım, hatta buraya da ekleyeyim, mimi yaptım kabul edin:)
    not: Bu arada ben de bu sene nihayet androite geçtim ve Discovery kullanmaya başladım:)

    http://evdeyazar.blogspot.com.tr/2014/02/telefondan-anlayanlardan-yardm-istiyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekürler, kıymetli evde yazar.

      Sil
  2. Mim için eyvallah Haydar Samur kardeşim. Yaziyi yeni yazdim ve yayinladim. Sayende kendi telefon tarihimi paylastim. Buna da vesile olduğun için ayrıca tesekkurler. Iyi bloglamalar Haydar Samur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek cem abi. İyi bloglamalar.

      Sil